Mindennapjaim..gondolataim..

Mindennapok

Mindennapok

Gyerekülést venni autóba?! Meghülyültem?! :D

2017. november 10. - zuhanorepulesss

Már hónapok, ha jobban belegondolok, évek óta a levetett, kicsit kopottas gyerekülésben hordom Fruzsát hosszabb-rövidebb utakra.

Az esztétikumon kívül két dolog zavart, az egyik, hogy kicsit bizonytalan a gyerekülés fekvése, a másik, ha elalszik benne, lassításkor, olykor anélkül is, előrebillen a feje, s lóg. Nem túl szép látvány, félek, meghúzza a nyakát.

Szóval a to do listámon rajta volt jó ideje, de egy-két napja még erősebbé vált a motiváció, megvolt a gyengéd külső nyomás.

Az esték azzal teltek, hogy weboldalakat, teszteket, youtube videókat böngésztem, három szempont szerint: legyen isofixes rögzítésű, legyen dönthető, s legyen kényelmes. Színek kapcsán nem volt preferencia, ha én döntök, fekete, ha a lányok döntenek, tuti rózsaszínű :)

Tegnap estére a böngészés eredményeképp fenn is akadt a rostán egy gyerekülés, az Elefáni babadiszkont oldalán a Caratero Diablo ülése, ami megfelelt annak, amit vártam tőle.

Ma el is mentünk ebben a remek 18-ik kerületi diszkontba, ahol a parkolónál belémnyilallt, hogy én itt már jártam, Zoé születése előtt. Bementünk, elmondtam a hölgynek, melyik terméket szeretnénk, ránézett Fruzsánkra, azt mondja köszönés helyett, hogy neki az nem jó. Kedvesen jeleztem, hogy ennek ellenére megnéznénk. Kiderült, egyik üzletükben sincs, s már nem is rendelhető.

Továbblapoztam, fejben, s megkértem, kínáljon mást, ami dönthető, isofixes. Láttam a kelletlenséget, szerinte már nem erre van szükségem de nem érvelt, tényt közölt. Mivel nem tudott ajánlani semmit, köszöntünk, eljöttünk. Valahogy az a benyomásom volt, fellélegeznek, hogy eljöttünk. 

Gyors újratervezés, Brendon M5. Az ajtónál info pult. Köszönnek. Előre. A biztonsági pult. Köszönnek. Előre. A gyerekülések felé haladva két Brendon-pólós hölgy jön szembe, köszönnek. Előre. Bónusz: mosolyogva. 

Az ülések között nézelődve kérés nélkül jött egy Hölgy, véletlenül van állítható támlájú, isofixes bekötéssel. Egész véletlenül kedvezményt is ad rá. Kérés nélkül. Egy pink kiállított darab van, kérés nélkül nézi, van-e originál a raktárban. Elnézést kérve közli, sajnos nincs, de pár napon belül díjmentesen kiszállítják. Nem akarok több időt tölteni vele, elviszem a bemutató darabot. Mire a pénztárhoz érek, korrekt módon lecsomagolva vár. Kifelé őr, infopultos hölgy köszön. S biztosan nem azért, mert nem az alsó polcról vásároltunk.

Persze a parkolóban már installálni kellett az ülést, a régibe már nem ülünk :) Persze el nem adjuk, eltesszük a kistesónak :) 

Nem szokásom egymás mellé állítani a weben az azonos termékeket s két forint kedvezményért napokat utazni. Viszonylag kevés időt töltöttem bababoltokban, de ma nagyon nagy volt a kontraszt. Sok helyen kínálnak babaholmit, webes felületen, akár boltokban is. Nagyon oda kell figyelni arra, mikor hol hagyjuk a pénzünket.

Morzsa kutya boldog, az ülés hamarosan felveszi a nevét. Valószínűleg a Foltos névre fog hallgatni :) A tapasztalatok alapján :D

59812_1_lg.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelem-nyilasa.blog.hu/api/trackback/id/tr1113230489

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Biztonsági gyerekülés használatára vonatkozó szabályok 2019.03.08. 01:41:10

A biztonsági gyerekülés használatára vonatkozó részletes szabályokat a KRESZ-ben találhatjuk meg. A KRESZ részletesen tartalmazza (48. § (7) bekezdés), hogy mikor és milyen körülmények között kell használni a biztonsági gyerekülést, valamint azt is, ho…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása